Κυριακή 8 Μαρτίου 2009

Αναζήτηση δουλειάς από το σπίτι (ή πώς μπορείς να μειώσεις το IQ σου κατά πολλές μονάδες!!)

Μετά από σκέψη και εσωτερικό προβληματισμό πολλών ημερών (ή καλύτερα πολλών μηνών) παίρνεις όλο αισιοδοξία τη μεγάλη απόφαση: βρες τρόπους να δουλεύεις από το σπίτι και να ρυθμίζεις εσύ το χρόνο σου.
Φανταστική ιδέα με μικρές πιθανότητες επιτυχίας είναι η αλήθεια. (άντε τώρα να το πιστέψω αυτό με τη φόρα που είχα πάρει...)
Έτσι λοιπόν, κάθομαι στον υπολογιστή μου και googlαρω: δουλειά από το σπίτι.
Μετά από ένα καλό ξεσκαρτάρισμα των αποτελεσμάτων και αφού έχω καταφέρει να μην κλικάρω σε διαφημίσεις που υπόσχονταν τρελά λεφτά με λίγες ώρες δουλειάς από το χώρο σου, βρίσκω μια σειρά αγγελιών σε γνωστή μηχανή αναζήτησης θέσεων εργασίας.
Η αγγελία αρκετά πιασάρικη: ζητούνται επιστημονικοί συνεργάτες για εργασία από το σπίτι.
Εδώ είμαστε, λέω και στέλνω περιχαρής το βιογραφικό μου σημείωμα.
Μέσα σε λιγότερο από 24 ώρες μου σκάει και το τηλεφώνημα από τον υποψήφιο συνεργάτη και μέντορά μου στην επιχείρηση.
Μάλιστα, μου κλείνουν και on line ραντεβού (που πρέπει να κατοχυρώσω την παρακολούθησή του ώρες πριν) για μια παρουσίαση της εταιρείας.
Εκεί λοιπόν είναι που αναρωτιέσαι πόσες ξανθιές τρίχες έχεις αποκτήσει για να μην κλείσεις το τηλέφωνο και να είσαι και συνεπής στο on line ραντεβού σου!!! (το τσέκαρα προς το παρόν καμία).
Παίρνω θέση στον υπολογιστή την κατάλληλη ώρα και ξεκινά η καταπληκτική παρουσίαση μιας ώρας με την οποία μπορείς να ρίξεις το IQ σου σαν να είχες παρακολουθήσει για ένα μήνα όλα τα πρωινάδικα και μεσημεράδικα. Εν ολίγοις, ήταν το κλασικό σύστημα πυραμίδας με το οποίο πρέπει να δώσεις τρελά ποσά (ως εργαζόμενος) για να βγάλεις λιγότερα από όσα έδωσες και να γίνεις εκνευριστικός σε όλους σου τους φίλους μιας και δεν έχεις πού αλλού να απευθυνθείς για να πουλήσεις!
Εννοείται ότι έφαγα τρελό δούλεμα (κυρίως από τον εαυτό μου) και προς το παρόν είπα να κάτσω στα αβγά μου και στη δουλειά που ήδη κάνω. Ελπίζω να καταλάβουν σύντομα οι εργοδότες ότι οι υπάλληλοί τους είναι πιο παραγωγικοί όταν εργάζονται στο σπίτι τους και μπορούν να αφιερώσουν πιο "καλές" ώρες στη δουλειά τους.
Εάν πάντως έχει να προτείνει κανείς κάτι ενδιαφέρον και αληθινό για δουλειά από το σπίτι, ας ρίξει μια φωνή!

1 σχόλιο: